Автор Тема: HTC A9 проблем със скенера за пръстов отпечатък  (Прочетена 2117 пъти)

demenzia

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте, ползвам телефона от декември миналата година и до три седмици всичко му беше наред. Внезапно скенера за пръстов отпечатък спря да работи, менюто в телефона за пръстов отпечатък първо беше сиво без да може да се избира, а после изчезна. Занесох го в Мтел след 2 седмици го взех с преинсталиран софтуер (същият който си беше и преди - 2.17.401.2). Телефонът работи точно един ден и на следващият отново менюто за скенера изчезна и пак го занесох. Обаче като гледам онлайн статута на поръчката ми пише, че проблем не е намерен!!! и устройството е изпратено към магазина. Което значи че след няколко дни като го взема пак няма да работи. Какво да правя, това е едно от нещата които ползвам, бъг ли е, има ли начин да се оправи.

optimeon

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 274
    • Профил
Re: HTC A9 ??????? ??? ??????? ?? ??????? ?????????
« Отговор #1 -: март 07, 2021, 11:12:09 pm »
??? ????? ?????? A-GPS ?????? ???? ?? ?? ?????? ?? ??????? ? ??-????? ????? ?????? ?????? ????????.
????? location ?? ????????? ????? ? ?? ???????? ?? ?????? ?????????? ????? ?????.

 

Yandex.Metrica Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Google+